Stackars liten......!

Ja, jag menar MIG!
Som om det inte är nog med stickningar, domningar och värk i armar och händer.
Svullna ben och fötter som gör pissont, foglossning, halsbränna.
Så har jag råkat ut för en redig förkylning också.
Ligger och skakar under täcket, 39 graders feber och den mest fruktansvärda värk i kroppen du kan tänka dig.
Alvedon hjälper inte ett skit och nåt annat får jag inte ta under graviditeten.
Har inte tagit mig upp ur sängen på hela dagen idag.
Lyckades med hjälp av levande stöd ta mig upp på toaletten tidigare, men that´s it.

Ringde på jobbet och sjukskrev mig..............................................
Eller vänta, nääääääääääääääääääää!
Det gick inte, för det finns inga vikarier, så jag måste gå ut och jobba själv ändå, likförbannat!
Jag tar mig för fan inte ens upp ur sängen för egen maskin, men på jobbet, det ska jag.
Kan ju bli en jävligt intressant natt. :(
Fy faaaaan!
Hoppas bara bebisen inte tar någon skada.

Det var bara det jag ville säga.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.