Semesterpaus!

Har haft 4 veckors semester och har i och med det också tagit semester från bloggen tydligen. :)
Fasen, jag hinner ju inte vara här och skriva, hur mycket ledighet jag än har.
Alltid är det ju något.
Begriper inte hur andra människor med jobb, meningsfull fritid, familj, hinner sitta vid datorn.
Jag kollar facebook som hastigast via mobilen, mer hinner jag inte. :(

Har iaf. börjat jobba nu igen, så det är åter till dessa tidsödande pendlingar mellan Åsele o Vännäs.
Börjar kännas mer krävande nu måste jag säga, allt eftersom graviditeten fortskrider.
Det är knepigt att sitta ner en längre stund i bilen, svårt att andas, det trycker och klämmer och gör ont lite överallt.
Får se hur länge det går.

Idag har jag ägnat mig åt viktiga saker.
Hämtat ut min nya fantastiska mopp som jag beställt.
En sån här med het vattenånga, ska bli riktigt intressant att prova den :)

Bråkat lite med försäkringskassan, som tydligen vägrar ta hand om min föräldraledighetsansökan.
Att det ska behöva ta sån förskräckligt lååång tid.

Sedan har jag även pysslat med lite andra viktiga saker, men det är så viktiga att dem till och med är hemliga, så dem kan jag inte berätta om. :)

Nu ska jag fika bullar, knapra halsbrännetabletter, köpa bea-sås och sedan bege mig till mina svärföräldrar. :)

Adjö!

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.