Sjukling!

Nu ska vi rita ett kors i taket.
Jag lyckades sjukskriva mig igår och nu i natt. :D
Jag fick alltså vara hemma och vara sjuk, jag slapp slita på jobbet i 39 graders feber, underbart. :)
Igår låg jag bara i sängen med nässpray och alvedon som mina bästa vänner.
Idag är jag uppe på benen iaf.
Värken i armarna och händerna är dock kvar, misstänker att jag lär få ha det tiden ut. :(

Ska till barnmorskan på tisdag, tänkte fråga då om det finns något man kan göra för att lindra värken och domningarna.
Vet att det ska finnas någon form av skena man kan ha.......

Imorgon siktar jag på att försöka ta mig hem.
Har ju en del ärenden i Umeå på måndag, som egentligen är måsten.
Därför jag inte åkt hem, för jag ids inte köra fram och tillbaka varannan dag.
Det har jag inte råd med + att jag knappt kan köra bil nu för tiden pga all värk.

Nu ska jag fortsätta krya på mig lite.

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.