Sommar!

Utan internet, blir det inte mycket aktivitet här.
Nu har jag äntligen fått tag i en lägenhet och äntligen, tack vare mina grannar, fått internet, så jag kan sitta vid datorn.

Sol, sol sol, dagarna i ända, 15 dagar i sträck har det varit strålande sol och varmt nu.
Idag har det varit 30 grader i skuggan, alldeles för varmt för min del, för oss alla tror jag, märks om inte annat på humöret. :(

Alldeles för varmt i lägenheten, går ju inte sova på nätterna, trots korsdrag.

Hur som, nu är vi på benen igen, jag o Alva-Lii. :D
Vi mår så bra i den nya lägenheten och trivs så bra med tillvaron.
Har alldeles fantastiska vänner.
Det här kommer att bli riktigt, riktigt bra! ;)



0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.