Tävling & Magbild!

Hallå!
Ikväll går jag ut sista natten för den här omgången. :)
Har gått kanonbra att jobba, känns jätteskönt.
Sedan stannar jag ju kvar i Vännäs hela veckan.
Imorgon ska jag göra en tripp in till Umeå, tänkte handla mig någonting kanske och hälsa på en vän för lite skvaller och inspektion av bebiskläder! :)
Sen på kvällen hoppas jag på en god Grilltallrik på Hotellet tillsammans med Frida!
Åhh, vilken mysig helg jag ska ha! :)

Har fått en stickad overall av mamma också, en sån som bebisen kan ha när den kommer ut, den tajmar ju in vintern så då måste man ju ha något varmt att tillgå.
Visar en bild på den.



Generös måste jag ha blivit på senare tid också, för jag har nämligen varit vågad nog att ta en ny magbild som jag tänkte visa er.
Magen växer och vågens visare rusar fort uppåt!
Men kilona får jag väl ta tag i, i vinter, jämarns vad jag ska knata på med barnvagnen i djupsnön då! :)






Sist, men inte minst tänkte jag tipsa om en tävling! :)
Jag har ju blivit så inne på bloggtävlingar nu för tiden.
Ni som sitter inne med tips på bloggtävlingar får gärna lämna en liten kommentar, jag tänker frossa i allt! :)


Gå in och kika på länken, du kan vinna, vantar och mössa till din bebis! :)

0 kommentarer:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.