V. 22!

Där befinner jag mig just nu, för alla nyfikna. (21+4) för att vara exakt.
Bebisen är lite drygt 20 cm långt mellan huvud och rumpa och den sprattlar och har sig, hela tiden.
Den verkar ha en förkärlek till att ligga och sparka på min urinblåsa hela tiden, usch, känns som om man får kramp där.
Det är bara till att knipa, vilket heller inte är så lätt just nu när musklerna där nere tänjs ut, så man får svårare att knipa.

Foglossning har jag också.
Den började komma krypande i V. 17 redan och värre har det blivit, det skär som knivar.
Tur det är semester snart. :)

Annars känns det som om man är inne i en liten lugnare period nu, bebis ska bara växa på sig lite där inne, annars så är allt fix och färdigt. :)

Tänker till och med våga mig på att visa upp en bild på spektaklet. (morsan alltså)

V. 21!


Sen tänker jag även slänga upp en bild på vår ursnygga barnvagn från Crescent!
Den är jag mäkta stolt över, att jag lyckades finna den, splitterny i kartong och till ett fantastiskt pris dessutom! ;)

Titta och njut!



4 kommentarer:

Madelene Jakobsson sa...
27 juni 2012 kl. 21:38

Åh va du är fin som preggo min sköna böna :D

Ja men torsd. eftermiddag är jag fri som en fågel så kom å kik på bebbe kläder och surra lite skit vettja :D

Anonym sa...
27 juni 2012 kl. 22:36

Kul med bilder i bloggen! :) Fin mage och fin tårta..! Josefine

Bebilainen sa...
28 juni 2012 kl. 06:48

Fin mage & fin vagn :-)

Madelene Jakobsson sa...
28 juni 2012 kl. 07:21

Vi bor mitt emot bowlinghallen, den vet du väl vaars den är? ;)

Haha ja det är nog lika bra att inte säga någon tid, men jag håller torsdag eftermiddag uppbokad åt dig iaf ;D

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fluctuat Nec Mergitur. Theme ligneous by pure-essence.net. Hämtad från Blogghjälp | Bonussidan.